22 Ekim 2014 Çarşamba

YILDIZ TOZU

       Selamlar, 


       Havalar soğumaya başlamışken, bende de duygu değişimleri ön plana çıkmaya başlamışken kısa zaman içinde hissettiklerimi düşündüklerimi paylaşmak istedim bu yazımda.

        Her mevsim geçişlerinde olduğu gibi, pek çok git-gel yaşadım ruh dünyamda. Defterime, kağıtlarıma, kalemlerime, düşlerime yeniden merhaba dedim. Hayal ve gerçeklerin sınırında yürüdüm kısa bir süre. Kulaklığı her taktığımda hayallerimin kollarına bıraktım kendimi ve kulaklığı çıkardığımda "dank!" diye gerçeklik duvarıyla yüzyüze geldim. 





          İşte o anlarda, yine gerçeklikten uzaklaşıp bu parçayı dinledim. Kalabalığın içindeki yalnız ruhların şarkısını, gece karanlığında otoyol ışıklarının altında dinlenmesi gereken yegane şarkıyı. 


           Kendimi doğaya bırakmak istedim, neyse ki bunu yapabildim. 




Bunlar Kleopatra Çiçeği, inanılmaz güzel kokuyorlar. 







Yapraklara diyecek bir söz bulamıyorum, benim için en güzel ve anlamlı iletişim araçlarıdır onlar. Ve deli gibi yaprak biriktiririm, kütüphaneye kitapların arasına bırakırım, bulana ufak bir sürpriz olması için. 






Yoncalar ve kuru yapraklar, beni kendime getirdi. 


Bunların dışında, uzun zamandır yapmak istediğim bir şey daha vardı, sycorox 'un sayfasından görüp yapmaya can attığım bir şey, çok profesyonelce olmasa da denedim :) 



Hayallerimin gerçekleşmesi için yıldız tozlarını biriktirdim, en kısa zamanda kullanmayı düşünüyorum :) 

       Karamsar bir ruh haliyle başlayıp mutluluğumla biten bir yazı oldu bu, bir aylık süre içinde yaşadığım duygu değişimini, huzursuzluğumu ancak böyle üzerimden atabilirdim. 

       Attım da...

       Yağmurlu ve bulutlu günlerde görüşmek dileğiyle :) 


          

3 yorum: