8 Eylül 2014 Pazartesi

İkinci posta buyrun :)


      "Now i am strong, you gave me all" dedi Sia "My Love" şarkısında. Bu şarkıyı çok seviyorum, kış şarkılarımın vazgeçilmezlerinden biridir. Ben müziklerimi Yaz müzikleri, kış müzikleri, sonbahar müzikleri diye ayırdım. Yaz müziklerim ne yazık ki çok geniş değil. Sadece Hint müziklerinden oluşuyor. Bu da bir örneği :) Devdas filminden;     





      Ayrıca Bollywood yıldızlarından koyu bir Madhuri Dixit ve Aishwarya Rai hayranı olduğumu da belirtmeden geçemeyeceğim. Bu filmi o yüzden izlemiştim, iki dans kraliçesi, iki mimik ustası ve Hindu Tanrıçaları :) 





      Sonbahar gelince yavaş yavaş moda giriyorum, Ranarim dinliyorum mesela yada Garmarna. Sarı yaprakların üzerime yağdığını hayal ediyorum, Ekim Yağmurlarında ıslanıyorum.
      Zirveyi kışla yapıyorum ama, Faun'la başlıyorum (Hatta bazen Faun'dan başka bir şey dinlemiyorum.) (hatta şu an Faun'un yeni albümünü dinleyerek yazıyorum :) ), liste The Smiths, Nada, Omnia, The Moon and the Nightspirit, Beirut diye uzuyor.




      Şu fotoğrafı görüyor musunuz, öyle bir yere gitmeyeli o kadar uzun zaman oldu ki. Hep böyle yemyeşil olsun istiyorum etrafım. Şehirden, şehir insanından, telefon kablolarından, klima uğultularından, araba kornalarından uzak olmak istiyorum. 

      Fazla oksijenden burun deliklerim yansın istiyorum (ehiheih herkesin öyle mi bilmem ama benimki yanıyor :) ). Gökyüzü nadir mavi olsun, daima bulutlu olsun istiyorum. 

      Hayal kurmak ne güzel değil mi? Hayal kurmazsak ne istediğimizi bilemeyiz. Bu posta da hayallerimi sığdırdım, belki artık kalbime sığdıramadığım içindir bu. O kadar çoklar ki. 
      Bileni dağa, bayıra, bilmeyeni daha uzaklara uçuracak Oyneng Yar ile bitireyim bugün.

                                     


     Hayal kurmaktan sakın vazgeçmeyin :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder